اطلاعیه ۲۹ تیرماه: آمادگی برای کنفرانس الکترونیکی

آمادگی برای کنفرانس الکترونیکی

مطابق برنامه اولیه، کنفرانس الکترونیکی در تاریخ ۳۰ تیرماه جهت ارائه الکترونیکی مقالات تایید شده برگزار می‌شود.

هدف اصلی و مزایای کنفرانس الکترونیکی

کنفرانس الکترونیکی ، به شرکت کنندگان این فرصت را می‌دهد که چکیده یا مقاله خود را به صورت الکترونیکی ارائه کنند تا توسط داوران و شرکت کنندگان مجازی ارزیابی شود. سپس نقاط قوت و ضعفشان را دریابند، بازخورد سایر شرکت کنندگان را دریافت کنند و ازهمه مهمتر برای ارتقاء سطح انتشار مقاله خود دریکی از خروجی‌های کنفرانس توسط کمیته داوری راهنمایی شوند.
کلیه کسانی که ثبت نام نهایی نموده اند پس از ارائه کار خود ( به صورت زنده و یا به شکل مولتی مدیا)، ارزیابی کامل کمیته داوری را دریافت خواهند نمود. این ارزیابی شامل انتخاب خروجی بالقوه (مناسب برای یکی از شماره‌های ویژه، کتاب کنفرانس، مجموعه مقالات و یا ترکیبی از گزینه‌ها)، ایرادات موجود و توصیه‌هایی برای بهبود کار جهت انتشار خواهد بود.

 

پنلهای کنفرانس

از میان کلیه مقاله‌ها و چکیده‌های دریافتی، تعداد ۶۸ مورد از آنها موفق به عبور از ارزیابی اولیه برای ارائه در کنفرانس شده‌اند. ارائه این تعداد در  ۵ پنل اصلی سازماندهی شده است.
پنل ۱: مطالعات نوآوری و فناوری اطلاعات
پنل ۲: کارآفرینی، بازاریابی و مدیریت رسانه
پنل ۳: مهندسی و علوم کاربردی
پنل ۴: اقتصاد و مالی
پنل ۵: محیط زیست و برنامه‌ریزی شهری
فهرست شرکت کنندگان در هر پنل را می‌توان در صفحه مربوط به برنامه کنفرانس مشاهده کرد.

 

ارائه در کنفرانس الکترونیک

ابتدا تفاوت کنفرانس الکترونیک با کنفرانس آنلاین را در خاطر داشته باشید. در کنفرانس آنلاین شرکت کنندگان علیرغم دوری از نظر جغرافیایی، از نظر زمانی با یکدیگر هماهنگند و می‌توانند ارائه زنده بدهند و همزمان نیز نظرات سایرین را بشنوند. در کنفرانس الکترونیک علاوه بر پراکندگی جغرافیایی، از نظر زمانی نیز شرکت کنندگان پراکنده هستند و در نتیجه الزاماً گفت و گوی همزمان شکل نمی‌گیرد، بلکه با استفاده از ارائه ضبط شده نظرات به طور کتبی، ویدئویی و یا مکالمه صوت و تصویری مبادله می‌شوند.
کنفرانس الکترونیک روز ۳۰ تیر نیز از مدل دوم تبعیت می‌کند. علاوه بر پراکندگی جغرافیایی شرکت کنندگان در نقاط مختلف ایران و جهان، کمیته داوری و هیئت علمی نیز از نظر زمانی در افقهای مختلفی زندگی و کار می‌کنند. بخش قابل توجهی از هیئت علمی کنفرانس و به ویژه تیم داوری انتشارات با افق زمانی متفاوت از ایران زندگی می‌کنند و هماهنگ کردن آنها برای حضور آنلاین همزمان ممکن نیست. حتی انتخاب روز چهارشنبه برای کنفرانس نیز با در نظر گرفتن روز کاری مشترک در نقاط مختلف جهان صورت گرفت.
نظر به این امر شرکت کنندگان در کنفرانس الکترونیک با استفاده از نام کاربری و رمزی که برای آنها از طریق ایمیل و توسط دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است وارد صفحه اختصاصی خود شده و فایل ارائه را در قالب مطلوب خود بارگذاری می‌کنند. این فایل می‌تواند به صورت پاورپوینت همراه با صدای ضبط شده باشد. همچنین فایل متنی نیز برای داوری باید پیوست شود. این فایلها در پنلهای مختلف کنار هم قرار می‌گیرند و برای شرکت کنندگان دیگر قابل مشاهده و نظردهی خواهند بود. علاوه بر این داوران کنفرانس به طور اختصاصی کار را داوری خواهند کرد، خروجی مناسب بالقوه را اعلام خواهند کرد و طبق فرم داوری توصیه‌های لازم برای بهبود کار را ارائه خواهند داد.

مراحل آماده سازی:

۱) فایل خود را در قالب ورد آماده کنید تا قابل حاشیه نویسی توسط داوران باشد.
۲) فایل ارائه خود را در قالب پاورپوینت آماده کرده و آپلود فرمایید (می‌توانید برای جلوگیری از درهم ریختن آن را پی دی اف کنید).
۳) ارائه خود را با استفاده از هر یک از نرم‌افزارهای موجود از طریق صحبت روی قالب پاورپوینت در زمانی بین ۳ تا ۱۰ دقیقه ضبط کنید (اختیاری).
۴) برای ورود به صفحه اختصاصی نام کاربری و رمزی که از طریق ایمیل دریافت می‌کنید را وارد کنید. سپس موارد خواسته شده را بارگذاری کنید.
۵) از طریق مدیر پنل برای شما درخواست ارتباط فرستاده می‌شود. با پذیرفتن درخواست او می‌توانید مستقیماً از نظرات و ارزیابی کمیته داوری بهره‌مند شوید.

مشترک اخبار شوید

ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار کنفرانس برای شما ارسال شود. بدیهی است که از ایمیل شما هیچ استفاده تبلیغاتی خارج از کنفرانس نخواهد شد و هر زمان که مایل باشید می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید.

تاریخهای مهم

28 اسفند 1395: انتشار شماره های ویژه کنفرانس در ژورنالهای همکار
14 مرداد 1395: آخرین فرصت ارسال مقاله نهایی و تکمیل ثبت نام
31 مرداد 1395: اعلام داوری نهایی
31 شهریور 1395: آخرین فرصت اصلاحات مقالات کنفرانس

ارتباط با ما

دبیرخانه شماره ۱:
تهران، میدان توحید، خیابان پرچم، پلاک ۶، واحد ۳. تلفن: 66968313

دبیرخانه شماره ۲:
تهران خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از چهارراه ولیعصر(عج)، نبش خیابان شهید بالاور، شماره ۴۶۷ (ساختمان معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر)، طبقه چهارم، مرکز تحقیقات مهندسی صنایع و بهره وری دانشگاه صنعتی امیر کبیر. تلفن: ۶۶۴۹۵۴۱۹

تلفن پشتیبانی: 09212476167 (از ساعت 9 صبح تا 12 شب)

ایمیل: info@icrit.ir

ایمیل دوم: icrit2016@gmail.com

Telegram email2